طراحی هویت بصری

طراحی هویت بصری یعنی چه؟ هویت بصری هر کسب و کار چقدر می تواند در مسیر معرفی و توسعه کسب و کار تاثیر گذار باشد؟ برای چه برای کسب و کارها هویت بصری اهمیت بالایی دارد؟ هزینه طراحی هویت بصری برای استارت آپ هایی که هنوز سرمایه ای برای شروع کار ندارند چقدر واجب است؟

همه ما خوب می دانیم که استارت آپ هایی که در ابتدا با سرمایه گذار شروع نشوند، یعنی از طرف ارگان یا فرد سرمایه داری مورد حمایت قرار نگیرند، از قدرت مالی بالایی برای برنامه های تبلیغاتی، طراحی گرافیکی، بنرهای تبلیغاتی و … برخوردار نیستند و تا حد امکان به دنبال رفع این مشکلات با منابع مالی محدود می باشند.

طراحی هویت بصری یعنی چه؟

طراحی هویت بصری در واقع به معنای طراحی المان اصلی هر کسب و کار هنگام معرفی به بازار هدف یا مشتریان محصولات و خدمات کسب و کار می باشد. دقت داشته باشید، مهم ترین قسمت طراحی هویت بصری برای کسب و کار ها، طراحی لوگوی استارت آپ یا کسب و کار می باشد که شناسه اصلی شخصیت و هدف از راه اندازی استارت آپ را برای مشتری معین می کند.

لوگوی شما، معرف شما

لوگوی هر کسب و کار نشان از زمینه یا هدف از فعالیت و شکل گیری کسب و کار می باشد و در صورتی که هدفمند و مطابق با استانداردهای گرافیکی  طراحی شود، می تواند فقط با شکل ظاهری و خاص بودن خود، شخصیت و هدف اصلی کسب و کار را در ذهن مشتری ترسیم کند. در صورت ترسیم موفق لوگو در ذهن مشتریان هدف کسب و کار، پروسه بازاریابی و توسعه کسب و کار از سرعت بالایی برخوردار خواهد بود و دیگر برای شناساندن استارت آپ به مشتریان نیاز به صرف هزینه های هنگفت نمی باشد.

همانطور که می دانید، المان های مورد استفاده در طراحی لوگوی استارت آپ ها و طراحی لوگوی کسب و کارهای نوپا، نقش بسزایی در هک شدن تصویر برند شما در حافظه دائمی اولین مشتریان شما خواهد داشت به طوریکه تنها با یک شعار مورد توجه و متفاوت، یا یک مفهوم شاخص قابل برداشت از لوگوی شما می تواند در ارتباط و آرامش رابطه شما با مشتریان بسیار تاثیر گذار باشد.

چقدر هزینه صرف طراحی لوگو کنم؟

طراحی لوگو خاص برای استارت آپ هایی که هنوز در مرحله بررسی و معرفی به بازار بوده و وارد مرحله توسعه و تبدیل شدن به کسب و کار نشده اند، باید با هزینه بسیار کمی انجام شود تا بتوان از منابع مالی محدود اختصاص داده شده به راه اندازی استارت آپ در زمینه های حیاتی تر بهره برد.

تیم پارالل با اتکا به متخصصان گرافیست بسیار قوی و هنرمند با سابقه طولانی در زمینه های طراحی های گرافیکی لوگو، بنر های تبلیغاتی، پوستر ها و … با دریافت هزینه بسیار پایین و ارائه طرح های متنوع برای مشتریان سعی بر یاری رسانی به جوانان استارت آپی را دارد. از این رو علاقمندان به راه اندازی استارت آپ، می توانند با تماس با مشاوران پارالل از خدمات طراحی لوگو و هویت بصری کارشناسان پارالل با هزینه های کم برای راه اندازی استارت آپ خود بهره ببرند.

طراحی سایت و اپلیکیشن

از دیگر فعالیت های طراحی هویت بصری کسب و کار ها، طراحی  ظاهر یا گرافیک سایت و اپلیکیشن کسب و کارها متناسب با المان و ساختار های رنگ بندی شخصیت کسب و کارها می باشد.

در صورت تمایل می توانید طراحی هویت بصری کسب و کار خود را به  کارشناسان و متخصصین طراح پارالل بسپارید تا با صرف هزینه اندک، طرح های متنوعی را برای کسب و کار خود مشاهده و انتخاب نمایید.

طراحی سربرگ و ست های اداری

در صورتی که استارت آپ شما وارد مرحله کسب  و کار شود یکی از مهم ترین شاخصه های شما در عقد قرارداد ها، ست های اداری یا سربرگ های قرارداد های کسب و کارتان می باشد که می توان با طراحی های متنوع و جذاب در ذهن مشتریان، شخصیتی ماندگار در مورد کسب و کارتان هک نمایید.

طراحی لوگوی ارزان یکی از مهم ترین پارامتر ها برای استارت آپ ها است. زیرا استارت آپ هایی که مورد حمایت سرمایه داران نباشند، از منابع مالی محدودی برخوردارند بنابراین به دنبال طراحی لوگوی ارزان برای معرفی استارت آپ به بازار هدف می باشند.

البته که در صورت تمایل مشتریان، تیم پارالل از متخصصان بسیار هنرمند در طراحی لوگو های خاص، ماندگار و مفهومی برخوردار است و در صورت سفارش توسط مشتریان، لوگو های خاص بسیار ماندگاری جهت انتخاب و بهره گیری صاحبان ایده و سهامداران کسب و کارها ارائه خواهد شد.

بنابراین در صورتی که به دنبال طراحی لوگوی خاص، طراحی لوگوی مفهومی یا طراحی لوگوی ارزان می باشد حتما با مشاوران و متخصصان گرافیست پارالل تماس حاصل فرمایید.

انواع لوگو ها

طراحی لوگو ها در دپارتمان گرافیکی پارالل به چهار صورت معروف که شامل لوگوی تصویری یا مفهومی، لوگوی نوشتاری یا لوگوتایپ یا فونت سفارشی یا وورد مارک، لوگو های حرف نماد یا لترمارک یا مونوگرام و لوگو های ترکیبی می باشد، برای مشتریان طراحی و ارائه خواهد شد. جهت اطلاع شما عزیزان از انواع لوگو های قابل طراحی یا مرسوم در طراحی برای شرکت ها و برند های بزرگ را در ادامه آورده ایم.

لوگو های تصویری یا مفهومی

که در واقع یک نماد یا مفهومی از کسب و کار را در ذهن مشتریان و مخاطبین کسب و کار تداعی می کنند.

هویت بصری- نمونه از لوگوهای تصویری یا مفهومی مثل اپل

لوگو های نوشتاری یا فونت سفارشی یا وورد مارک

که شامل کل نام تایپ شده برند یا کسب و کار است و تنها خلاقیت در فونت یا حالت نوشتاری نام برند یا کسب وکار توسط طراح متناسب با سلیقه و هدف از راه اندازی کسب و کار به تصویر کشیده می شود.

هویت بصری- نمونه لوگو نوشتاری، وورد مارک یا فونت سفارشی

لوگو های حرف نماد یا لتر مارک

که شامل یک یا چند حرف از نام برند و کسب و کار می باشد که مطابق نظر صاحب کسب و کار و طراح گرافیست پارالل برای مشتریان با طراحی ظاهر و رنگ بندی متناسب با رنگ سازمانی کسب و کار برای مشتریان ارائه می شود.

هویت بصری- نمونه لوگو حرف نماد یا لتر مارک

لوگو های ترکیبی

که در واقع ترکیبی از المان ها و لوگو های نام برده در بالا می باشد که عموما همراه لوگو های دیگر طراحی شده توسط گرافیست های پارالل در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

هویت بصری-نمونه لوگو ترکیبی مانند پپسی

جهت دریافت مشاوره و برگزاری جلسه جهت سفارش طراحی لوگو و طراحی هویت بصری با کارشناسان و طراحان پارالل با ما تماس بگیرید.

فهرست